Sortida de senderisme 1r Batx 2019-11-28T09:32:32+00:00

Project Description

Després d’un ajornament a causa de les condicions climatològiques, els passats dies 29, 30 i 31 d’octubre els alumnes de 1r de batxillerat, amb les motxilles ben carregades vam anar a fer senderisme. Una ruta que ens va permetre anar des del poble d’Espot fins a Boí creuant el Parc Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici.

En l’etapa del primer dia, vam arribar fins a l’Estany de Sant Maurici, on vam poder disfrutar d’unes meravelloses vistes. També vam veure la cascada de Ratera, que per sort baixava amb molt cabal. Vam fer nit al refugi “Ernest Mallafré”.

Durant el segon dia, vam ascendir fins arribar al peu de Portarró d’Espot, situat a 2427m, i el qual un nombrós grup vam decidir pujar fins al cim, on vam poder gaudir d’un bonic paisatge. Tot seguit, vam dinar i descansar al costat de l’estany Llong. En aquesta ocasió vam passar la nit al refugi “La Centraleta”.

El tercer i últim dia, vam anar baixant passant per el planell d’Aigüestortes, que ens va permetre passat per el costat de la cascada de Sant Esperit i l’estany de Llebreta, fins arribar al petit poble de Boí.

Van ser uns dies que ens van permetre viure situacions diferents, ja que només disposàvem de la llum solar i l’aigua del riu. A més, vam poder conèixer millor als nostres companys i tornar amb l’energia renovada per afrontar el trimestre. Una experiència que sense dubte tots repetiríem!

Laura Padrós
  Alumna de 1r BAT-A

Si cliqueu damunt la imatge podreu veure un recull de fotografies d’aquells dies en format vídeo. Xul.líssim!